رژیم غذایی فاقد گلوتن برای نفروپاتی IgA

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

رژیم غذایی فاقد گلوتن برای نفروپاتی IgA

 

رژیم غذایی فاقد گلوتن برای نفروپاتی IgA

کلیه ها می تواند خون را فیلتر و حذف مایعات اضافی و مواد زائد از body.In IgA نفروپاتی، کلیه ها قادر به کار رژیم غذایی متعادل adequately.A، می تواند کمک به مدیریت better.Is بیماری رژیم غذایی فاقد گلوتن خوبی برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA؟

IgA نفروپاتی

IgA نفروپاتی یک شرط حق disorder.In خود ایمنی است، زمانی که خارج از مواد مضر به بدن حمله، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی محصول برای شکست them.However، در بیماری های خود ایمنی مانند نفروپاتی IgA، سیستم ایمنی بدن نتواند به کار normally.Excessive IgA در (ایمونوگلوبولین A) تولید شده است، اما آنها می توانند تفاوت بین سلولهای سالم و کلیه مواد مضر بگویید. سپرده IgA در منطقه مزانژال به علت التهاب در کلیه ها.

ظاهرا تقلا امید به زندگی به خطر بیافتد در این بیماری وجود دارد. بنابراین مداخله در رژیم غذایی است که باعث کاهش آنتی بادی در گردش خون، که از عوامل تخریب یک درمان قابل دوام است.

رژیم غذایی فاقد گلوتن چیست؟

یک رژیم غذایی فاقد گلوتن یک رژیم غذایی که در آنها از پروتئین گلوتن است. گلوتن است که عمدتا در غلات مانند گندم، چاودار و triticale.It است که معمولا استفاده می شود برای درمان سلیاک disease.Eating یک رژیم غذایی فاقد گلوتن می تواند به کنترل علائم بیماری سلیاک و عوارض بعدی جلوگیری کند.

آیا رژیم غذایی فاقد گلوتن برای نفروپاتی IgA خوب است؟

در یک مطالعه، یک رژیم غذایی گلوتن آزاد است به برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA اولیه داده می شود و آنها به دنبال رژیم غذایی به مدت 6 months.It گزارش شده است که سطوح غلظت IgA شامل گردش کمپلکسهای ایمنی به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

با این حال، از طرف دیگر از استدلال است که از آنجا که نفروپاتی IgA هیچ رابطه قابل رویت با بخش disease.This سلیاک از مردم فکر می کنم که رژیم غذایی فاقد گلوتن تنها اثر کمی در این دوره از نفروپاتی IgA نداشتند. بنابراین آن را به مشورت با پزشک خود را قبل از خیره یک رژیم غذایی فاقد گلوتن مهم است. یا شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت توصیه های حرفه ای تر است.

این یک چالش بزرگ به swith به یک رژیم غذایی فاقد گلوتن برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA است. خوبی برای شما انجام خواهد داد اگر شما به آن می چسبد. با این حال، شما باید با پزشک خود مشورت ما را به می دانم که اگر آن را انتخاب خوبی برای شما می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.